اعضای هیات علمی

فضل اله کاظمی
  • فضل اله کاظمی 

  • | گروه مدیریت |
  • استادیار
  • اتاق : -
  • شماره تماس : -
  • پست الکترونیکی :
  • فایل رزومه :

بیوگرافی

بنام خدا

مشخصات فردی

نام

فضل اله

نام خانوادگی

کاظمی

نام پدر

شهریار

محل تولد

شیراز

وضعیت تاهل

متاهل

وضعیت نظام وظیفه

دارای کارت پایان خدمت

 

 

تماس

آدرس: عضو هیات علمی گروه مدیریت کسب و کار، دانشکده اقتصاد و مدیریت، واحد شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی، شیراز، ایران

Department of MBA, Shiraz branch, Islamic Azad University, Shiraz, Iran

ایمیل: kazemi@iaushiraz.ac.ir

Kazemi357@yahoo.com

 

 

وضعیت تحصیلی

مقطع تحصیلی

محل تحصیل

رشته

سال تحصیلی

کارشناسی ارشد

هندوستان

MBA

85-83

دکتری

هندوستان

مدیریت اجرایی

89-85

 

 

 

سایر مهارتها

 

 

زبان انگلیسی

دارای مدرک IELTS

 

 

کامپیوتر

نرم افزارهای مرتبط

 

سابقه اجرایی

معاون دانشکده اقتصاد و مدیریت

1396 تاکنون

مدیرگروه مدیریت کسب و کار

1393 تاکنون

مدیر گروه مدیریت بازرگانی-تجارت الکترونیکی

1395 تاکنون

         
 

 

دروس تدریس شده

مقطع

زبان تخصصی

دکتری

مدیریت امور فرهنگی و نهادهای سیاسی

دکتری

بازاریابی

کارشناسی ارشد

برنامه ریزی استراتژیک

کارشناسی ارشد

مدیریت استراتژیک

کارشناسی ارشد

سمینار در مسائل جاری مدیریت اجرایی

کارشناسی ارشد

سمینار بازاریابی

کارشناسی ارشد

بازرگانی بین المللی

کارشناسی ارشد

مدیریت استراتژیک بازاریابی

کارشناسی ارشد

 

 

مقالات

  1. انوشیروان بافندکار و فضل اله کاظمی (1396)، "تبیین عوامل موثر در برند سازی شهری بر اساس مدل پیشنهادی مارتینز (مطالعه موردی: شهر شیراز)"، نشریه علمی-پژوهشی مدیریت برند، دانشگاه الزهرا، دوره 5، شماره1، صص 190-173
  2. فضل اله کاظمی، امین زارع، سعید سپهری و مسعود روستایی (1396)، "جو مسموم سازمانی و تمایل به ترک شغل: تبیین نقش میانجی گر استرس شغلی و فرسودگی شغلی"، فصلنامه علمی-پژوهشی زن و جامعه، دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت، دوره8، شماره32، صص102-75
  3. آزاده فریدونی و فضل اله کاظمی (1396)، "تاثیر استراتژی بازاریابی، ریسک ادراک شده و اعتماد بر رفتار خرید آنلاین مشتریان، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر مدیریت دانش تعالی و توانمندی رقابتی، موسسه آموزش عالی مقدس اردبیلی
  4. مهدی زارع و فضل اله کاظمی (1396)، "تاثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژه برند و رفتار مصرف کننده در بازار موبایل شیراز، همایش ملی مدیریت و اقتصاد و اقتصاد مقاومتی، دانشگاه پیام نور خراسان رضوی

1) Mahdavi Meymand A. and Kazemi F.(2018), Guerilla marketing approach on consumer's purchase intention with presence of mediator variable of satisfaction, Shiraz Journal of System Management, Vol. 4, No. 3, Ser. 15, PP. 75-94

2) Jamshidi D., Keshavarz Y., and Kazemi F. (2018), Mobile banking behavior and flow experience: An integration of utilitarian features, hedonic features and trust, International Journal of Social Economics, Vol. 45, Issue 1, PP. 57-81

3) Mazarei K. and Kazemi F. (2016), The impact of relationship marketing customer's satisfaction in financial services market by explaining the mediating role of service quality (case study: Ghavamin Bank of Shiraz), International business Management Journal, Vol. 10, Issue 5, PP. 62-70

4) Behzadi Nasab S. and Kazemi F. (2015), The role of advertising and monetary promotion on brand equity (case study: Kalleh Dairy product company, Shiraz), International Journal of Applied Business and Economics Research, Vol. 13, No. 9, PP. 6991-7005

5) F. Kazemi, A. Keskar & M. Esmaeili, (2010), “A Comparative study of Interfirm Influence Strategies of Truck Manufacturers in Iran and India”, International Journal of Business and Management, Vol.5, No.3, PP. 165-170

 

6) F. Kazemi and M. Esmaeili, (2010), “Effects of Swine flu on retail market of Pune city: Handle with care”, SCMS Indian Journal of Management, Vol. VII, No. I, PP. 29-33

 

7) F. Kazemi and M. Esmaeili, (2010), ”Distribution Channels Relationships: Influencer – Influencee”, Second Annual General Business Conference, Sam Houston State University, Huntsville, Texas, USA

 

8) F. Kazemi and M. Esmaeili, (2010), “An Empirical Study on How Industrial Suppliers Deal with their Authorized Sales Agents”, International Conference on Operation and Management Sciences, Institute of Management Technology, Nagpur, India

9) F. Kazemi and M. Esmaeili, (2009), “A Conceptual Study on Brand Optimization and Attitude Development”, 9th International Conference on Optimization and Development in Sciences, Pune, India

 

10) F. Kazemi, (2009), “The Effects of Influence Strategies with the help of Operational Research on Manufacturer-Dealer Relationship”, The Second International Conference of Iranian Operations Research Society, University of Mazandaran, Babolsar, Iran

 

11) F. Kazemi and M. Esmaeili, (2009), “The Role of Media on Consumer Brand Choice: A Case Study of Chocolate Industry” International Journal of Business and Management.

12) Sadeghi H., Kazemi F., Yazdani M. and Hazbavi N., (2016), "Evaluating electronic service quality level of internet banking by a new fuzzy hybrid SWARA-COPRAS approach", 12th International Conference on Industrial Engineering, Kharazmi University.

 

 

دروس ارائه شده

نام درس
 
نمایش 17 نتیجه
از 1
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
بازاریابی 50507 0 نامشخص 97/10/24 - 10:30 ترم اول 1397
بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته 930529 0 نامشخص 97/10/24 - 10:30 ترم اول 1397
بازرگانی بین المللی 275 0 نامشخص 97/10/17 - 10:30 ترم اول 1397
برنامه ریزی استراتژیک 289 0 نامشخص 97/10/20 - 10:30 ترم اول 1397
پروژه 104346 0 نامشخص نامشخص ترم اول 1397
زبان تخصصی 527 0 نامشخص 97/10/19 - 13:30 ترم اول 1397
زبان تخصصی 527 0 پنج شنبه09:30 08:00شماره کلاسبدون شماره کلاسعادی/ 97/10/19 - 13:30 ترم اول 1397
کارآموزی 106431 0 نامشخص نامشخص ترم اول 1397
مسائل جاری مدیریت اجرایی واحدهای تولیدی،خدماتی و طرحهای ... 50511 0 نامشخص 97/10/19 - 10:30 ترم اول 1397
پروژه 104346 0 نامشخص نامشخص 3963
کارآموزی 106431 0 نامشخص نامشخص 3963
بازاریابی 50507 0 باگروه10:00 08:00 شماره کلاس بدون شماره کلاسعادی/ 97/03/27 - 10:30 ترم دوم 1396
برنامه ریزی استراتژیک 289 0 باگروه15:30 13:30 شماره کلاس بدون شماره کلاسعادی/ 97/03/27 - 10:30 ترم دوم 1396
پروژه 104346 0 نامشخص نامشخص ترم دوم 1396
کارآموزی 106431 0 نامشخص نامشخص ترم دوم 1396
مدیریت استراتژیک پیشرفته 747 0 چهار شنبه19:15 17:31 شماره کلاس 111.عادی/ 97/03/28 - 16:00 ترم دوم 1396
مسائل جاری مدیریت اجرایی واحدهای تولیدی،خدماتی و طرحهای ... 50511 0 باگروه10:00 08:00 شماره کلاس بدون شماره کلاسعادی/ 97/04/06 - 10:30 ترم دوم 1396
نمایش 17 نتیجه
از 1

پایان نامه ها و رساله ها


هیچ موردی وجود ندارد.
هیچ موردی وجود ندارد.
نمایش 0 نتیجه

آزمایشگاه ها/آتلیه ها


هیچ موردی وجود ندارد.
هیچ موردی وجود ندارد.
نمایش 0 نتیجه